۱۴ مرداد ۱۳۸۶، ۱۴:۰۳

جشنواره "شهر، شهرداری و شهروند" در قم برگزار می‌شود

قم - خبرگزاری مهر: نخستین جشنواره فرهنگی و هنری "شهر، شهرداری و شهروند" 16 تا 25 مرداد ماه از سوی شهرداری منطقه چهار قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، ابراهیم سلیمانی دبیر اجرایی نخستین جشنواره "شهر، شهرداری و شهروند" صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جشنواره در پنج بخش عکس، کاریکاتور، تصویر‌سازی، فیلم کوتاه و انیمیشن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: 120 نفر از هنرمندان قمی ‌با ارسال 426 اثر در جشنواره "شهر، شهرداری و شهروند" شرکت کرده‌اند که از میان آثار ارسالی 157 اثر مورد ارزیابی نهایی قرار می‌گیرد.

سلیمانی با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه‌های این جشنواره ، یادآور شد: نمایشگاه تصویر‌سازی از 17 مرداد در نگارخانه فرهنگ و نمایشگاه عکس از 16 مرداد در نگارستان اشراق برگزار می‌شود.

وی افزود: فیلم‌های منتخب نیز از 17 تا 20 مرداد ماه همه روزه صبح‌ها به صورت رایگان در سالن سینما تربیت قم اکران خواهد شد.

حجت الاسلام عباس محسنی معاون فرهنگی شهردار قم نیز در این نشست خبری اظهار کرد: این جشنواره به منظور بهره‌مندی از استعداد‌های خلاق جامعه هنری و بر‌قراری ارتباط بهتر با هنرمندان از سوی شهرداری منطقه چهار قم برگزار می‌شود.

وی با بیان این که شهرداری برای آموزش شهروندان به استعداد‌ها و خدمات هنرمندان نیازمند است، افزود: هنرمندان مسائل و مشکلات شهری را با زوایای خاصی به تصویر می‌کشند از این رو از مجموعه توانمندی‌های آنها می‌توان در تحقق اهداف فرهنگی شهرداری استفاده کرد.

کد خبر 529775

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha